Adgar Poland, po przejęciu w 2022 roku biurowca Adgar Renaissance Tower, konsekwentnie modernizuje infrastrukturę obiektu i wzmacnia jego neutralność środowiskową. Zrealizowane inwestycje w połączeniu z autorskimi formatami najmu elastycznego przyciągają nowych najemców. W ostatnich miesiącach portfel firm korzystających z przestrzeni biurowej ART znacznie się powiększył, potwierdzając, że biurowiec usytuowany w sercu stołecznej Woli jest atrakcyjnym miejscem do prowadzenia biznesu w tej części Warszawy.
Przypomnijmy, w listopadzie 2023 roku Adgar Poland poinformował, że dzięki przeprowadzonym pracom modernizacyjnym, biurowiec Adgar Renaissance Tower został nagrodzony certyfikatem LEED Platinum. Oznacza to, że w nieco ponad 12 miesięcy od przejęcia inwestycji, spółce udało się wdrożyć rozwiązania spełniające kryteria najwyższego poziomu certyfikacji w ramach systemów oceny budynków ekologicznych: Leadership in Energy and Environmental Design. Wśród najważniejszych unowocześnień znalazły się innowacyjne systemy redukcji poboru energii – w tym inteligentne systemy oświetlenia LED i czujniki ruchu, a także systemy optymalizacji harmonogramu pracy urządzeń wchodzących w skład dostępnej infrastruktury. Ukończono również modernizację wind, a na ostatniej prostej jest remont parkingu dla najemców korzystających z biur w budynku. Elementem wieńczącym wszystkie te prace będzie nowy projekt i wystrój biurowego lobby, którego oddanie zaplanowane jest na czwarty kwartał 2024 roku.
Podobnie, jak w pozostałych budynkach biurowych, należących do Adgar Poland, spółka wprowadza także nowe formaty najmu, dopasowane do trendów i aktualnych potrzeb najemców, w tym koncept Flexi Lease by Adgar, które stanowią połączenie funkcjonalności tradycyjnych biur z elastycznymi warunkami najmu, typowymi dla przestrzeni coworkingowych.
„Rynek powierzchni biurowej w ostatnich 2-3 latach mocno się zmienił. Pandemia wykreowała nowe systemy pracy, te zaś przełożyły się bezpośrednio na inne potrzeby najemców. Poza dbaniem o aspekt funkcjonalności i atrakcyjności naszych biurowców, staramy się tworzyć propopytowe rozwiązania. Elastyczność to jednak nie wszystko, liczy się również podaż przestrzeni, do której wprowadzić można się od zaraz. Oferta gotowych przestrzeni, w których przygotowanie inwestujemy swój czas i środki kusi najemców, szczególnie tych, którzy chcą zająć biuro natychmiast i bez ponoszenia kosztów jego adaptacji. W Adgar Renaissance Tower, biuro w takiej właśnie formule wynajęliśmy ostatnio zaledwie w 3 tygodnie” – mówi Monika Szelenberger, Head of Asset & Leasing Management w Adgar Poland.
W uzupełnieniu do wspomnianych nowych formatów wynajmu, portfolio budynku Adgar Renaissance Tower powiększy się również w tym roku o autorski koncept Brain Embassy. Na kwiecień 2024 roku planowane jest otwarcie dwóch pięter tej przestrzeni coworkingowej. Tym samym będzie to już 7. lokalizacja Brain Embassy w Warszawie. Oferta wynajmu skierowana jest zarówno do osób poszukujących przytulnego open space, jak i większych firm potrzebujących prywatnego biura bądź dużego unitu.
Przemyślana i odpowiedzialna modernizacja budynku, wygodna i dopasowana oferta najmu, a także walory położenia oraz skomunikowania Adgar Renaissance Tower istotnie wpływają na ruch w portfelu najemców. W wyniku zeszłorocznych renegocjacji przedłużono wynajem ponad 30 proc. powierzchni biurowej. Zdecydowana większość firm, którym kończą się kontrakty pozostają w tej lokalizacji, jak np. grupa szkoleniowa Expose. Wolne przestrzenie biurowe w ostatnim czasie zajęły zaś m.in. Simply You Novascon czy Piazzaro.
Adgar Poland: https://www.adgar.pl/
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/zmodernizowany-adgar-renaissance-tower-przyciaga-nowych-najemcow